Dimarts, Juliol 17, 2018

Article-NO-TERCER-P3Comunicat de l'AMPA de l'escola Teresa Claramunt davant l'imposició d'una tercera línia de P3, i convocatoòria concentració

Cada dimecres, a 2/4 de 5, a l'hora de sortida de l'escola, mares, pares, professors, infants i veïns ens concentrem i fem soroll contra la imposició del Departament. Dimecres vinent, 29 de febrer, ens concentrarem i marxarem fins a l'ajuntament on farem alguna actuació lúdico-reivindicatiu i berenarem tots plegats: volem ser el màxim nombre possible de gent i per això us demanem la vostra col·laboració.

Calendari

Fes-te soci

feste soci

Pau Vila

Web del Pau Vila

fapaes

bibliopubligracia

Biblioteca Pública de Gracia- Facebook

Contactar

contact flatTots els dimecres, de les 10:00 a les 13:00, hi haurà servei d'atenció presencial  i telefònica de l'AMPA i de l'Associació Esportiva a la sala de l'AMPA.
El teléfon es: 635 12 14 50. Us atendrà la Fina.

Biblioteca

biblio flatEl servei de biblioteca (Biblioteca pública de Gràcia) serà de dilluns a dijous de 4 a 8 de la tarda, a carrec de la Núria.

WWW

www flatSi tens suggeriments per millorar la nostra web, o si vols publicar una notícia sobre el Pau Vila, posa't en contacte amb nosaltres.